Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  Lista błędów do poprawy przed startem universum 2
#1
Witam, proszę w tym wątku wrzucać informację na temat błędów przed wystartowaniem uni2. 

Musimy mieć to w 1 miejscu. 


Z góry dzięki.


Pozdrawiam
Reply
#2
1. Koszta budynków/ badań (grawitony mogą zostać tak jak są)
2. Koszta lotu chyba ze będzie dużo graczy to spoko
3. Podgląd na falandze nie pokazuje acs poprawnie
Reply
#3
Silnik walk wymaga przeglądu. Przy zwiększaniu mięsa armatniego bywa, że agresor ma mniejsze straty. To się zdaża, gdy agresor ma trzon floty złożony ze statków o większym opancerzeniu, przykładowo z niszczycieli lub bombek.
Reply
#4
1. Gwiazdka na moonie podczas aktywności, w Ogame chyba nie było.
2. Kolonizacja z działającą ASTROFIZYKĄ

mniej ważne
a) zmniejszyć ilość złomu po bitwie do 50% ?
Reply
#5
A może by tak ożywić martwe technologie? W tej chwili energetyczna kończy się na 12 lvlu, nadprzestrzenna na 8, laserowa na 12, jonowa na 5 (!), a plazmowa na 7. Jeśli da się w łatwy sposób uwikłać je z, na przykład, wydobyciem surowców, produkcją energii (satelity/elektrownia/syntezator), zużyciem paliwa lub prędkościami, nawet jeśli tylko symbolicznie, może byłoby warto.
Reply
#6
(06-16-2019, 12:20 PM)BaDe Wrote: A może by tak ożywić martwe technologie? W tej chwili energetyczna kończy się na 12 lvlu, nadprzestrzenna na 8, laserowa na 12, jonowa na 5 (!), a plazmowa na 7. Jeśli da się w łatwy sposób uwikłać je z, na przykład, wydobyciem surowców, produkcją energii (satelity/elektrownia/syntezator), zużyciem paliwa lub prędkościami, nawet jeśli tylko symbolicznie, może byłoby warto.

To jest wątek o błędach do poprawy, a nie pomysłach których i tak nie ma kto technicznie zrealizować.

Jak dla mnie to powinno być jak najbardziej do Ogame zbliżone wszystko.
Silnik najważniejszy.
Reply
#7
Kolejna rzecz: zgłaszane już było na discordzie, że gra błędnie nalicza punkty za wydany deu w budynkach (np. nanity, telepki) i technologiach. Były tez spekulacje o błędnie naliczanych punktach za wydany kryształ. Gra chyba nalicza punkty z jakimś przelicznikiem (3:2:1?), a tak raczej nie powinno być.
Reply
#8
Tutaj lista błędów i sugestii z panelu administracji.

1. Wielokrotne podania do sojuszów - sam jestem teraz w trzech czy nawet czterech
2. Atakowanie własnej floty na misji "zostań" u bezsojuszowych - testowo sam sobie rozpieprzylem sondy Wink
3. Zdejmowanie urlopu po miesiącu nieaktywności - niech się nieaktywni do czegoś przydają
4. Wydobycia w zakładce Imperium - sugestia
5. Sortowanie planet w Imperium - bug/sugestia
6. Misja "zostań" u osób bez sojuszu - w sumie to nie wiem, bo to też metoda na rozwalanie ludziom flot poprzez podstawianie się
7. Błąd zaokrąglenia przy liczeniu strat obrony - często zostaje jedna wieżyczka czy osłona, które za nic nie chcą sie zniszczyć i trzeba dojechać je rakietami
8. Falanga czujników nie widzi wszystkich flot w ACS - wiadomo
Ja tu tylko sprzątam.
Reply
#9
(06-16-2019, 12:53 PM)dznwl Wrote:
(06-16-2019, 12:20 PM)BaDe Wrote: A może by tak ożywić martwe technologie? W tej chwili energetyczna kończy się na 12 lvlu, nadprzestrzenna na 8, laserowa na 12, jonowa na 5 (!), a plazmowa na 7. Jeśli da się w łatwy sposób uwikłać je z, na przykład, wydobyciem surowców, produkcją energii (satelity/elektrownia/syntezator), zużyciem paliwa lub prędkościami, nawet jeśli tylko symbolicznie, może byłoby warto.

To jest wątek o błędach do poprawy, a nie pomysłach których i tak nie ma kto technicznie zrealizować.

Jak dla mnie to powinno być jak najbardziej do Ogame zbliżone wszystko.
Silnik najważniejszy.


To prawda, przy czym na ogame jest tak, że techy powyżej pewnego poziomu zaczynają przekładać się na wydobycie pod postacią bonusów. Tutaj mamy dodatkowe trzy techy dedykowane do zwiększania wydobycia. Można by je wywalić i zrobić jak w ogame, że jonowa i plazmowa (chyba?) dają bonusy wydobycia, a energetyczna zwiększa produkcje energii.
Reply
#10
Jeszcze jedna rzecz: ekspedycje.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Powered By MyBB
Theme By Audentio Design
Updated By iAndrew | 2018